och kommunicera dina bästa säljargument.
För vem? Jag har gjort uppdrag i mängder av olika branscher; finans, med-tech, human resources, rekrytering, IT-konsulting, transport och logistik samt hotell och restaurang. Till och med inom rymdteknik. Och jag arbetar både inom privat och offentlig sektor, med direktkunder eller som underkonsult till webb- och reklambyråer. Jag gör många kul uppdrag med grymma mkmedia. Mina kunder finns till största delen i Göteborg, men jag gör uppdrag i hela Sverige. Vill du veta mer? Då är du är varmt välkommen att höra av dig!
Rebell, hjälte, kompis eller förförare? Vem är du i dina kunders ögon? Oavsett vad ditt varumärke står för, hjälper jag dig identifiera ordval och kreativa budskap som passar på ditt varumärkes profil och ton.
Innehållsstrategin är planen för ditt digitala innehåll. Den hjälper dig sätta mål och identifierar relevant information för de olika stegen i dina kunder beslutsprocess. Jag hjälper dig hitta kundernas ”pain points”, effektiva kanaler och övertygande argument.
Vad gör att en text fastnar i minnet – eller känns inspirerande? Ofta handlar det om att reta både höger och vänster hjärnhalva; en nypa logik, en näve känsla. Well, så jobbar jag.
Konvertering innebär att en besökare gör det du vill att den ska göra på din hemsida, eller i andra digitala kanaler. Anmälningar till ditt nyhetsbrev, en kontaktförfrågan eller ett köp. Jag hjälper dig att placera rätt argument på rätt plats, vid rätt tillfälle för att öka din konvertering.